Korábban is fontolgattam, hogy megírom ezt a posztot úgy elrettentés képpen. Eddig zömmel szép és jó filmekről szóltunk, de nem emeltünk ki egyet sem, amely bődületesen nagy égés lett volna mindenki számára, aki valaha is kapcsolatba került az alkotással.

Jöjjön most egy ilyen üveggyöngyszem:

Lower learning 2008 - Alulképző

Ez a film mindent, és mindenkit felülvizsgál és alul értékel.

Szokásos vígjáték a lerágott csontos "bezárják az iskolát" történettel, ahol a diákok bénák és rosszul tanulnak. A tanárok pedig alkoholisták, depressziósak és utálják a nebulókat.

Unalmas, semmiről sem szóló párbeszédek. Erőltetett, fingszagú poénok. A játékidő valahol 90 perc környékén mozog. Hasonló fájásokat produkáltam 15 percenként, mint a kismamák, akik a szülőágyat fekszik. Ilyen hullámokban törtek rám és szöktek elmémbe a különböző fogalmak, mint borzalmas, unalmas, béna, fogyatékos és hasonló kellemetlen társaik, miközben a filmkockák peregtek.
Egyszerűen rettentő élmény volt és kész.

 

Trailer:



Ambush Entertainment - találó név a cégre, aki felelős ezért a filmért.

Ambush: angol kifejezés, amely a hadseregben rövidítés a lesből támadásra. Ez a film is ilyen. A bemutató persze klisére van vágva. Ütős rockzene, a felhozatal, béna poénok rész, a konfliktus, és a válasz. Körülbelül ennyi.

Összegzés:

Korábban olvashattátok a nagy kaszálás posztot, ahol a legjobb bevétel/kiadás arányú filmeket vizsgáltuk. Akkor megígértem, hogy a tuti buktákról is szólok, mivel ez legalább kétszer annyi embert érdekel, mint a "nagy zseton" projekt. Ezt a posztot csak elrettentésnek szántam az agyatlan amerikai vígjátékok ellen, ám Box Office Mojo barátunk ismét közbeszólt, és az élet átírta a soraimat.

A film költségvetése 2 millió dollár volt, ami közelít a semmihez, ha azt vesszük alapul, hogy a főbb szerepekben Jason Biggs és Eva Longoria Parker. Biggs miatt nem voltam meglepve, mivel a Pitével ő megalapozta magának a hülyegyerek imázst a mozikban. Ám Longoriánál csóváltam a fejem. Az a nő, aki megrengette a Lila Akác köz díszleteit, és olyan filmben játszott főszerepet, mint a Sentinel, hogy keveredik bele egy ilyen vígjátékba? Biztos nem a gázsival csábítottál el, ha a Született Feleségekben 400.000 dolláros fizetést kap epizódonként. Rejtély.

Az élet közbeszólt, és átírta a sorokat. Ennél a pontnál tartottunk. A lényeg az, hogy a filmet 2008. október 10-én mutatták be Amerikában, 1 moziban! Az összbevétel 2.804 dollár volt, és még én szóltam le a Tekkent.

Igen, ez a két pont jele. Biggs és Longoria miatt...
 

 

Kiegészítés: 2010-ben DVD-re került a kópia, hogy tovább borzolja a kedélyeket. Az IMDb laza 3.8 pontra értékelte a szavazatok alapján a filmet, ami megközelítőleg 1300 voks. Szerintem nem is látták ennyien.
Ki kell, hogy emeljem, hogy a tutifilmek.hu portál szerint ez egy tuti film... Gratulálok srácok!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfreaks.blog.hu/api/trackback/id/tr282563307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása