Arra a megállapításra, hogy az idei év miről fog szólni két remek szó kívánkozik a mozilátogató ember szájára. Feldolgozás, és folytatás. A feldolgozás, alias remake szekció új darabja az 1992-es, The Bodyguard mozi újraértelmezése. A Whitney Houston, és Kevin Costner nevével fémjelzett előd a Warner Bros. filmjei között a mai napig az egyik legsikeresebb darabként van számon tartva, mivel a 25 milliós gyártási költségből a produkció majdnem 411-et verbuvált össze, amivel a 92-es esztendő második legtöbb bevételt hozó alkotásává lépett elő.
Így nem csoda, ha leporolják a tervezetet, és belefognak az újabb pénzgyártó szkript megíratásába. Az előd forgatókönyvét Lawrence Kasdan jegyzi, aki nem kisebb produkciókhoz adta tollforgató tudását, mint az Elveszett Frigyláda fosztogatói vagy a Lucas féle A birodalom visszavág, és A jedi visszatér. A produceri listában a főszereplő, Kevin Costner neve is szerepelt, aki igencsak jó lóra tett, amikor belefogott a produceri teendők ellátásába. Kasdan közreműködése, és Whitney Houston neve már önmagában fél siker volt.
Az új versenyző forgatókönyvéhez a stúdió Jeremiah Friedman, és Nick Palmer kettősét kérte fel, akik az IMDb szerint elég friss húsok ezen a pályán. A produceri feladatokat Dan Lin (Termiátor – Megváltás, Sherlock Holmes 1,2.) látja majd el. A filmográfiáját látva biztos vagyok benne, megteremti a feltételeket a stábnak, hogy jó mozi készülhessen.
Mivel az első film közel két évtizedes múltra tekint vissza, így a történetbe is kell némi vérfrissítés, hogy igazán 21. századinak hasson. Ezúttal nem ex titkosszolgálati ügynök fog az énekesnő testi épségére vigyázni, hanem egy Irakot megjárt veterán katona szemszögéből kapunk betekintést a személyvédelem fortélyaiba. A film alapoz majd a közösségi média (twitter, facebook) erejére is, amely mára megkerülhetetlen eleme lett minden olyan mozinak, ahol már feltalálták a számítógépet. A szerelmi szál persze itt sem maradhat ki.

Összességében egy tengerészgyalogos főszeplő sokkal szabadabb mozgásteret ad a vadulásra, mint egy szolid egyenöltönyös, jól fésült pofa. Anno a film nézettségéhez jelentősen hozzájárult a showbiznisz faktor Ms. Houston jóvoltából, aki a 90-es évek egyik legjelentősebb afro amerikai dívája volt Tina Turner mellett. A mostani filmre sem kell sokat keresgetni a női főszereplőt, hiszen Amerika tucatszám ontja magából a sikeres énekesnőket. Az viszont jó kérdés, hogy marad e a 92-es fekete énekesnő fehér testőr felállás vagy csere lesz.

Részlet:


 
Mi ott leszünk, és sírunk a moziban. Te?

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfreaks.blog.hu/api/trackback/id/tr192687226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása