Az Eredet mozi szerintem mindenkinek megvan, aki egy jó akcióra vágyott 2010-ben. De a film vége befejezetlennek bizonyult.

Szóval Mr. Caine ezt nyilatkozta:

"[The spinning top] drops at the end, that's when I come back on. If I'm there it's real, because I'm never in the dream. I'm the guy who invented the dream.

""[Búgócsiga] eldől végül, ekkor kerülök én a színre. Ha ott vagyok, a valóságot látjuk, mert az álomban soha nem szerepelek. Én találtam fel az álmot."

Valóban ilyen faék egyszerűségű lenne a vége ezzel a pár másodperces vágással?

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfreaks.blog.hu/api/trackback/id/tr802631841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása